Serija “Squid Game” ruši sve rekorde, gledali je u 111 miliona domova

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Foto: pixabay

Popularnu dramsku seriju “Squid Game” ili “Igra Smrti” na korejskom jeziku na Netflixu je pogledalo 111 miliona domova širom svijeta te je postala Netfliksov najuspješniji izvorni sadržaj, saopštio je u srijedu američki streaming div.

Od početka prikazivanja 17. septembra, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mjesto na popularnim Netfliksovim TV ljestvicama u 94 zemlje, uključujući Sjedinjene Države, Britaniju i Francusku, navodi Netfliks, a prenosi južnokorejska novinska agencija Yonhap.

Konkretno, u SAD-u je “Squid Game” postala prvi sadržaj koji nije na engleskom jeziku, a koji je ostao na prvom mjestu 21 dan zaredom.

“Otkako je Netfliks pokrenuo svoju korejsku uslugu 2015. godine, cilj nam je bio prikazati kvalitetan sadržaj korejske proizvodnje onima koji vole korejske serije širom svijeta”, rekla je Kim Min-young, potpredsjednica za sadržaj u azijsko-pacifičkoj regiji, isključujući Indiju.

“Squid Game” pomogla nam je ostvariti san”, rekla je ona.

Radnja serije “Squid Game”, koju je režirao i napisao Hwang Dong-hyuk, prikazuje stotine ljudi koji se takmiče u smrtonosnim verzijama korejskih dječjih igara kako bi osvojili novčanu nagradu od 45,6 milijardi wona (38,5 miliona američkih dolara), piše Hina.

Izvor: radiosarajevo.ba

Posljednje:

VEZANE VIJESTI

POSLJEDNJE:

VEZANE VIJESTI:

Dokumenta