Saobraćajne gužve u Podgorici, uzrokovane velikim brojem vozila i nesavjesnim ponašanjem vozača, predstavljaju problem i taxi udruženjima. Kako su kazali za Gradsku, taxisti su uslovljeni da kasne na odredište, zbog čega su, dodaju, nezadovoljne i stranke.. Cijene njihovih usluga se nijesu mijenjale u prethodnom periodu, a ukoliko ne bude značajnih promjena u cijenama goriva, kako zaključuju, neće ni u narednom. Građani koji koriste taxi prevoz zadovoljni su uslugama.
Iako gradska uprava ulaže napore da riješi gužve u saobraćaju, za sada je to svakodnevni problem na ulicama glavnog grada. Ovaj problem, kako ističu iz taxi udruženja, dovodi do pogrešne procjene da je neophodno više taxi vozila u gradu, za čim smatraju, ne postoji potreba.
,,Što se tiče gužvi manje više ima nezadovoljnih stranaka koje zbog tog čekanja, gužvi, semafora, ulica koje se rade cijena vožnje bude veća nego što bi bila kada bi uslovi vožnje bili rasterećeniji“ kaže vlasnik udruženja „Naš taxi“ Aleksandar Vujović.
Ipak, cijene njihovih usluga se nijesu mijenjale prethodne dvije godine, iako je bilo promjena u cijenama goriva, ističe Vujović.
,,Cijena usluga nije velika, nego je čak i mala i ne ispunjava osnovne uslove za održavanje vozila, naročito za vozila novije generacije. Tako da imate situaciju da na ulicama Podgorice po istoj cijeni voze auta koja su višestruko skuplja samim tim je i održavanje skuplje, nego veći dio vozila kojima se obavlja taxi prevoz u Podgorici“,dodaje Vujović.
Cijena usluga taxija se, ukoliko ne dođe do drastičnih promjena cijena goriva, kaže Vujović, neće mijenjati. Komentarišući aktuelnu situaciju u kojoj Opština Zeta tvrdi da podgorički taksisti Aerodrom ne mogu koristiti kao polaznu tačku – te da sa tog mjesta ne mogu preuzimati putnike, već to mogu raditi samo zetski taksisti, Vujović ističe da vozači imaju važeće licence za tu vrstu prevoza i zaključuje da je proces teritorijalnog razgraničenja u toku, te da je sve u rukama nadležnih.