Kampanja protiv agresivnog reklamiranja kockanja i klađenja

Regionalne zvijezde rokenrola u obradi hita „Krokodili dolaze“: Počela kampanja protiv reklamiranja kockanja i klađenja

Kampanja "Krokodili dolaze" protiv agresivnog reklamiranja kockanja i klađenja počela je premijerom spota sa obradom istoimene pjesme sastava Električni orgazam, uz učešće brojnih regionalnih muzičara.
Prinstscreen YouTube/Krokodili Dolaze

„Projekat je podrška onima koji se bore sa ovom vrstom zavisnosti, šaljući im poruku da izlaz postoji“, saopštili su organizatori, koji su pjesmu objavili na YouTube-u i digitalnim platformama.

Kako je istaknuto, cilj kampanje je molba javnim ličnostima i svima koji su uključeni u proizvodnju takvih poruka, da ne koriste svoj uticaj za promociju industrije koja stvara zavisnost.

Pjesmu i spot su snimili, pored autora „Krokodili dolaze“ Srđana Gojkovića Gileta iz Električnog orgazma, pjevači Zoran Kostić Cane iz Partibrejkersa, Darko Rundek, Mile Kekin, Zlatan Stipišić Džiboni i drugi.

Tu su gitarista Vlatko Stefanovski, pjevači Dejan Cukić, Zoe Kida, Zoran Predin, Rambo Amadeus, Milan Mumin, kao i sastavi Atheist Rap, Letu štuke, TBF, Detour, Zoster, kao i Zoran Maddox i nekadašnji didžej Aleksandar Janić Jana, idejni tvorac kampanje.

Kako je navedeno, Janić preko 15 godina radi na prevenciji i liječenju bolesti zavisnosti u Novom Sadu, a pjesmu „Krokodili dolaze“ izabrao je „jer nosi upozorenje u tekstu, a u muzici nivo ozbiljnosti“.

„Prije malo više od četiri godine, pojavili su se prvi otac i majka tražeći pomoć za sina koji je zbog zavisnosti od klađenja finansijski uništio svoju porodicu. Posle i emotivno. Sve češće su se javljale takve porodice“, rekao je Janić.

Prema njegovim riječima, „brzina propadanja familije koja ima člana – zavisnika od klađenja, nekoliko puta je brža nego kod svih ostalih vrsta zavisnosti“.

Gojković je rekao da se u projekat uključio posle razgovora sa Janićem, dodavši da mu je i prije toga bilo mučno da gleda kojom brzinom se razmnožavaju kladionice po gradovima Srbije“. 
„No, idemo redom, za sad apelujemo na javne ličnosti da ne učestvuju u reklamiranju kockarnica“, rekao je Gojković.

Realizacija ideje započeta je sa članovima novosadskog benda Ateist rap, čiji je član Vladimir Radusinović Radule izrazio nadu da će „apel i skretanje pažnje na ovaj, do sada nevidljivi problem, uroditi plodom.“

Prema njegovim riječima, odziv umjetnika je daleko prevazišao okvire jedne pjesme, „tako da se dosta njih nije našlo na samom snimku, ali su zdušno stali iza projekta i učestvuju u promociji“.

Ostavite komentar

0 Komentari
Inline Feedbacks
View all comments

Najnovije

Povezani članci