„Obavještavamo vas da od danas tim izabranog doktora za odrasle ima
odredjeno vrijeme za kontakt sa pacijentima: 8h do 10h za timove koji rade u prvoj smjeni;19 h do 21 h za timove koji rade u drugoj smjeni. Preusmjeravanje poziva ka timu izabranog doktora u navedenim terminima,
će se vršiti isključivo putem Call Centra, broj 19816. Novi Call Centar na starom broju 19816 radi svakog radnog dana od 7h do 21h za sve informacije.“, navode u saopštenju.
Objašnjavaju da se zakazivanje pregleda kod izabranog ljekara može se izvršiti – direktnim dolaskom u dom zdravlja, pozivom na 19816, pozivom tima u naznačenim vremenskim terminima, kao i putem aplikacije e-zdravlje.
„Novost za gradjane je da je poslednjih 30 minuta radnog vremena sa pacijentima ostavljeno za termine za elektronsko naručivanje terapije, preko aplikacije e-zdravlje, koja se nalazi na internet stranici Fonda
za zdravstveno osiguranje Crne Gore, preko kog gradjani mogu dobiti i PIN kod za ostvarivanje svih usluga e-servisa“, dodaju u saopštenju.