Foto: Gradski.me
U okviru realizacije kampanje koju finansira EU, Peach Flavors WB, održana je serija promocija u periodu od 08. do 13. aprila 2024. godine, na 10 prodajnih mijesta u Podgorici, Crna Gora.
„Tokom navedenih aktivnosti, potrošači su imali priliku da dobiju informativni materijal, kao što su brošure i uzorci iz kampanje koja finansira EU – Peach Flavors WB, da saznaju više o hranljivoj vrijednosti evropskih konzerviranih breskvi, njihovom superiornom kvalitetu, evropskoj bezbednosti hrane, standardima proizvodnje vrhunskog kvaliteta i da uzmu besplatne uzorke kako bi uživali u evropskim proizvodima iz Helenske mreže industrije konzerviranog voća (DELKOF SA).“, naveli su iz organizatori kampanje.
Kampanja koju finansira EU – „Peach Flavors WB“ ima za cilj da promoviše visokokvalitetne evropske konzervirane breskve, koje se proizvode po najboljim standardima bezbednosti hrane, i ostvari što veći broj potrošača, kako bi se povećala svest o proizvodima u balkanskim zemljama – Srbiji, Albaniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
Kampanja „Peach Flavors WB“ inicijativa je Helenske mreže industrije konzerviranog voća (DELKOF SA), koju finansira Evropska unija za promociju konzumiranja konzervirane breskve u balkanskim zemljama.