„Željeznice imaju problema i moraju se poboljšati. Infrastruktura je prestara, prepuna i previše sklona prekidima“, rekao je Gatzer za njemački časopis Focus.
On smatra da će biti potrebno najmanje 150 milijardi eura za ulaganja u infrastrukturu u sljedećih deset godina.
Gatzer je rekao da su dugovi koje bi država za to morala preuzeti podnošljivi s obzirom na sve manji udio duga, istakavši da se „moraju stvoriti uslovi za brže investiranje“.
Početkom prošle godine njemački ministar saobraćaja Volker Wissing predložio je infrastrukturni fond, u kojem bi učestvovali i privatni investitori, za finansiranje infrastrukture u zemlji. Međutim, konkretni detalji još nijesu utvrđeni.
Industrijske udruge takođe su podržale ideju o fondu. S obzirom na dalekosežne probleme s nacionalnom željezničkom infrastrukturom, vjeruju da je potrebno dugoročno finansijsko rješenje koje industriji nudi sigurnost kako bi se povećao kapacitet i smanjili troškovi izgradnje.