Sagovornici Gradske o situaciji u Vodovodu:

Nišavić: Stečaj nije rješenje; Vešović: Nova uprava nije kriva za akumulirani dug

Iako novi Sindikat Vodovoda trenutnu finansijsku situaciju i višemilionski dug pokušava da pripiše aktuelnom menadžmentu, za nagomilane probleme odgovorna je prethodna vlast, saglasni su sagovornici Gradske RTV, direktor toga preduzeća, Aleksandar Nišavić i predsjednik skupštinskog Odbora za finansije, privredu i razvoj Glavog grada, Stefan Vešović.
Foto: Gradski.me

Iako je stečaj jedna od opcija za probleme u društvima, kada je riječ o Vodovodu to nije slučaj, tvrdi Nišavić, vjerujući da će naći adekvatnije rješenje.

„Do ove situacije smo došli tako što je akumulirani dug zaista visok. Dakle, sredinom 2023. zatekli smo višemilionske dugove akumulirane nekoliko godina unazad. Dug od oko šest miliona eura je zatečeno stanje“, kazao je Nišavić.

U dopisu koji je novi Sindikat Vodovoda uputio gradonačelniku Saši Mujoviću su podaci izvučeni iz konteksta i poluinformacije, tvrdi Nišavić

„Upoređuje se neuporedivo. Ako pričamo o stanju duga, tu je podatak kojim je manipulisano-sredinom 2023. i danas dug je na istom nivou, iako kolege tvrde da je povećanje od 2 miliona eura obaveza-nije“, izričit je Nišavić.

Novi sindikat Vodovoda pokušava da sve probleme koje je stvorila prethodna, prebaci na novu upravu, saglasan je i Vešović.

„Nećemo da dozvolimo ni njima, ni nikome. Pokušavali su i sa drugim preduzećima i sa lokalnom samoupravom. Ova uprava je našla model kako treba da funkcioniše“, smatra Vešović.

No, „Čistoća i Vodovod“ su, zbog akumuliranih dugova u velikom problemu, dodaje Vešović

„Imate jedan segment jako bitan-imate oko šest stotina zaposlenih u Vodovodu. Kada napravite paralelu sa drugima gradovima, u odnosu na broj stanovnika, mi tu zaista imamo ozbiljan problem“, ističe Vešović.

Da aktuelni menadžment aktivno radi na rješavanju problema i redukovanje troškova, uvjerava Nišavić

„Pored održavanja duga na istom nivou, isplatili smo zarade veće za oko milion eura, zatim neisplaćeni prevoz od 2008. do 2021. godine, koji je društvu koštao 1, 2 miliona eura smo takođe izmirivali. Imamo još oko pola godine te obaveze. Prema zaposlenima sve je redovno. Vodilo se računa o troškovima, što u prethodnom periodu nije bio slučaj“, navodi Nišavić.

Prethodna uprava mora da snosi odgovornost za stanje u preduzeću, saglasni su sagovornici Gradske. A za sve one koji nijesu radili po Zakonu, pokrenute su i krivične prijave.

Ostavite komentar

0 Komentari
Inline Feedbacks
View all comments

Najnovije

Povezani članci