Nikčević: Prava potrošača u Crnoj Gori se često ne poštuju, tome doprinose i trgovci

Potrošači se često susreću sa nepoštovanjem njihovih prava, a trgovci vješto onemogućavaju ostvarivanje istih, poručuju iz Centra za zaštitu potrošača. Oni dnevno dobiju oko 10 – 15 prijava koji se tiču kvaliteta robe ili pružene usluge, ali ističu da građani obično kasno prijave problem.

Svakodnevno se nalazimo u situaciji da koristimo različite proizvode, očekujući da dobijemo ono što smo platili – kvalitetnu robu ili uslugu. Međutim, često se suočimo sa problemom zbog čega moramo da se borimo za potrošačka prava.

Potrošači se najviše žale na kvalitet robe i na ostvarivanje svojih prava, navode iz Centra za zaštitu potrošača. Dodaju da se građani često obrate nadležnim organima tek kada ne uspiju samostalno da riješe problem.

„Ako ste kupili telefon, pa vam odmah ne radi poslije 5-6 dana, vi nemate šta da tražite od servisera, vi idete kod prodavca. A prodavac, ima da vidi sa serviserom kako, šta, o čemu se radi“, kazala je Olga Nikčević iz Centra za zaštitu potrošača.

Dodatni problem predstavlja i što trgovci često ne prihvataju reklamacije.

„Ako imaju prigovor, a često imaju prigovor, na kvalitet proizvoda – to ide vrlo teško. Znači, samim tim nepoštovanje zakona jer zakon je tačno predvidio šta treba uraditi, ali zapaža se da trgovci izbjegavaju da ispoštuju ta prava“, dodaje Nikčević.

Nikčević zaključuje da potrošači poznaju prava onoliko koliko žele da ih znaju, te ih poziva da prijave svaku nepravilnost.

Ostavite komentar

0 Komentari
Inline Feedbacks
View all comments

Najnovije

Povezani članci